POLITICA DE QUALITAT

La Política de Qualitat del Departament de Salut d'Elda sorgix com una resposta a la necessitat d'estructurar aquelles mesures que permeten aconseguir els objectius establits en el sistema de gestió de qualitat. La nostra política està orientada a proporcionar un servici de la més alta qualitat, per a satisfer les necessitats i expectatives de les persones usuàries i pacients, així com la dels professionals, garantint la seua seguretat, complint sempre amb els requisits legals, reglamentaris i cientificotècnics, que ens permeten oferir una atenció sanitària eficaç i eficient.

 

Estes són les nostres línies de treball:

  • Identificar quines són les necessitats i expectatives dels usuaris, pacients i professionals.
  • Instaurar, mantindre i revisar un sistema de gestió de qualitat dels servicis que oferim.
  • Establir mecanismes de satisfacció i motivació personal en pacients i professionals, ja que això promou un ambient adequat i contribuïx a la millora contínua.
  • Promoure la comunicació activa amb usuaris, pacients i professionals, transmetent els valors que regixen la nostra política de qualitat.
  • Crear una cultura de qualitat i seguretat l'objectiu final de la qual siga aconseguir l'excel·lència dels servicis que oferim.


Esta política s'aplica a totes les unitats, servicis i centres que formen part del Departament de Salut d'Elda i a tots els professionals adscrits al departament. El Departament de Salut d'Elda té un ferm compromís, i garantirà el manteniment i la difusió d'esta política entre tot els professionals i usuaris. Les línies de treball d'esta política es revisaran periòdicament i podran ser modificades en funció de les necessitats detectades.