DESCRIPCIÓ DE LA UNITAT DE PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
La Unitat de Prevenció de Riscos Laborals (UPRL) nº 13 del Departament de Salut d’Elda és una part del grup de serveis de prevenció de riscos laborals situats en diversos departaments de salut adscrits a la Conselleria de Sanitat. Tots ells depenen orgànicament del Servei Central de Prevenció de Riscos Laborals de la Conselleria de Sanitat.
La missió d’aquesta Unitat és proposar i impulsar els plans, programes i objectius en matèria de prevenció de riscos laborals al Departament de Salut d’Elda.
IMPORTANT: L'accés als documents de tipus tècnic, administratiu o de vigilància de la salut, es realitza clicant en els epígrafs mostrats en la part superior d'esta pàgina.
DADES CONTAGIS TRABAJADORES_COVID19 (ANYS 20_21_22)
MESURES GENERALS PER A LA PREVENCIÓ I PROTECCIÓ ENFRONT DE LA PIGOTA DEL MICO
DADES DE CONTACTE I UBICACIÓ
-
Telèfon de contacte: 966 975087
-
Correu electrònic: uprl_helda@gva.es
-
Ubicació: La Unitat de Prevenció de Riscos Laborals es troba al passadís de la planta principal de l’hospital, que connecta amb l’edifici nou, al costat del Servei de Medicina Preventiva.
RECURSOS HUMANS DE LA UPRL
-
Administratiu: D. Roberto Ibañez Mira. Telèfon de contacte: 966975087
-
Infermera especialista en Infermeria del Treball. Dª Vanesa Rincón López. Telèfon de contacte:428954
-
Metge especialista en Medicina del Treball. Dr. Carlos E. Pinto Madroñero. Telèfon de contacte:410742
-
Tècnic Superior en Ergonomia i Psicosociologia Aplicada. Dª Susana Lepe Márquez. Telèfon de contacte: 428956
-
Tècnic Superior en Higiene del Trebal. Dª Cristina M. Juan Ortuño. Telèfon de contacte: 428955
-
Tècnic Superior en Seguretat Laboral. Dª Ana Payá Sánchez. Telèfon de contacte: 975226
-
Tècnic Intermedi en Prevenció de Riscos Laborals. Dª. Mª Dolores Armero Pérez. Telèfon de contacte: 975100
CARTERA DE SERVEIS DE LA UPRL
PROTOCOLS DE LA UNITAT DE PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
La UPRL utilitza diversos documents i referències bibliogràfiques per al desenvolupament de les seves activitats. Aquests documents són generats pel Servei Central de Prevenció de Riscos Laborals de la Conselleria de Sanitat.
La relació documental publicada no és exhaustiva, ja que els continguts estan en un procés continu de revisió per a la seva actualització.
PROCEDIMENT PER A LA COMUNICACIÓ DE RISCOS
Aquest procediment és una eina de comunicació davant situacions que podrien implicar riscos per a la seguretat i salut dels treballadors. A més, inclou una secció de proposta de millora.
En les pàgines núm. 6 a 8 observareu dues “fitxes”. A la fitxa núm. 1 es descriuran els riscos observats. A la fitxa núm. 2, la UPRL anotarà la proposta o propostes de millora i/o eliminació del risc o riscos descrits. El procediment s’inicia quan el treballador comunica verbalment al seu responsable directe, cap, coordinador… del servei el risc observat. El responsable del servei avaluarà el risc informat i, si considera que existeix, haurà de complimentar la fitxa núm. 1 i dirigir-la a la Direcció Econòmica del Departament a través del Registre General. La Direcció enviarà la fitxa núm. 1 complimentada a la UPRL, que avaluarà el risc i proposarà les millores necessàries per a la seua correcció a la fitxa núm. 2.
A continuació, es proporciona l’enllaç per a la descàrrega del document.